  • Data: 2007-06-29 08:23:30
    Temat: Re: Dunik prowadzi DG na karcie podatkowej
    Od: "katastralny" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >   A jak już ustalisz ten dochód - z przychodów, których rachunków nie
    > znasz i z pieniędzy, które przez żadne konto nie przechodzą - to jak ten
    > "dochód" zajmiesz? Polecisz komornikowi zajęcie cyferek w KPiR czy w
    > jakiejś innej karcie?

    Jeśli są jakieś przesłanki lub przepisy, z grubsza chociaż wyliczające dochód z
    przychodu, to - tego się chciałem dowiedzieć.
    Skoro nawet banki przy kredytach takim gostkom jakoś ten dochód wyliczają, to
    miałem nadzieję, że komornik również.
    A w ogóle to widzę, że Kolega chyba nie ma pojęcia o czym pisze: jaki związek
    ma KPiR z Kartą Podatkową...??