  • Data: 2007-06-29 10:03:12
    Temat: Re: Dunik prowadzi DG na karcie podatkowej
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    katastralny pisze:

    > Przecież pytałem kilkukrotnie powyżej o to jak zająć PRZYCHÓD - a Ty w kółko, w
    > całym poście o... dochodzie?!!
    > No to ponawiam i POWTARZAM: jak zająć ten PRZYCHÓD, który konta nie widzi,
    > JAK???

    Już pisałem: U źródła, czyli u zleceniodawcy. Poszukać osób, dla
    których dłużnik wykonuje aktualnie jakąś umowę i zająć przypadającą z
    tego tytułu wierzytelność. Oczywiście jeszcze przed zapłatą.

    Poszukać osób, które są winne coś Twojemu dłużnikowi, może będą
    chciały kupić jego dług w celu potrącenia.

    Polecam również wniosek do sądu o wyjawienie majątku. Może się
    okazać, że dłużnik jednak coś posiada. Jeśli dłużnik skłamie w swoim
    zeznaniu co do składników majątku, to jest to przestępstwo, które może
    być ścigane karnie.

    Obserwować działalność dłużnika, zawsze coś się znajdzie do zajęcia. P

    I przede wszystkim wykazywać własną inicjatywę, a nie liczyć, że
    komornik sam znajdzie sposób. Tak naprawdę nie jest on od tego.

    Możesz przybliżyć trochę sytuację: jakie to miasto, jaka wysokość
    długu, czym zajmuje się dłużnik?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz