    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 1 Dec 2012 23:35:49 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Dublowana składka zdrowotna KRUS

    On Tue, 27 Nov 2012, z wrote:

    > Posłowie piszą interpelacje, organizacje protestują
    > a chore prawo dalej działa.

    Może posłowie powinni zdawać sobie z tego sprawę nim zagłosują "za"?
    Grupę by poczytali. Archiwum może być.

    Przecież taki poseł to w zasadzie jak kierowca - powiedzenie po kolizji
    "myślałem" nie odnosi skutku.
    Tylko obiekt sterowania ma bezwładność większą niż transatlantyk,
    więc przestawienie wajchy wymaga pewnej rozwagi.

    A wydawało by się, że choćby programiści jakichś podstawowych
    elementów sprawdzania się dorobili, choćby warunków brzegowych
    i ich okolic.
    Bierzemy na przykład zwyczajową umowę o pracę na 1/365 etetu
    w trybie "8 godzin wymiaru dziennie" i ustalamy czy wg przepisu
    taki w dniu pracy ma urlop czy nie ma :P
    (nie krzyczeć bo wiem że jest poprawione choć trochę, znaczy
    "godzinowo", ale absurd był przedni a wiele lat obowiązywał).

    > W sumie to wychodzi na to że lepiej było się nie zgłaszać

    Ci ścigani o zapłacenie abonamentu myślą pewnie to samo
    (mam nadzieję że dla czytelników jest jasne dlaczego)
    Tak się buduje antypraworządność.

    pzdr, Gotfryd