  • Data: 2011-07-25 11:21:21
    Temat: Re: Drugie imię
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (25.07.2011 13:10), Michal Jankowski wrote:

    > Od momentu, w którym to widzę, tak. Ale mówimy o sytuacjach, kiedy
    > wyjechałem na główną drogą zanim (albo równocześnie) on przeciął tę
    > swoją ciągłą linię...

    Mogłeś zahamować. Bo rozumiem że wykonujesz skręt tak, że upewniasz się
    że wszyscy się poruszają (bądź mają zamiar się poruszać) niekolizyjnie,
    więc jedziesz. Już dalej ich nie obserwujesz.

    Ja też tak robię. Inaczej nie dałoby się sprawnie wjechać na np. rondo
    (bo jeżeli nie wierzę kierunkowskazowi zjazdowemu, to muszę widzieć że
    on naprawdę zjeżdża, a więc tamuję ruch na
    kilka/kilkanaście/kilkadziesiąt ładnych sekund).

    > No właśnie. To gdzie tu moja wina?

    Są tacy, którzy twierdzą że kierowca powinien mieć oczy dookoła głowy i
    obserwować równocześnie wszystkie kierunki. Może mają rację?

    p. m.