  • Data: 2011-07-17 11:16:11
    Temat: Re: Drugie imię
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.07.2011 12:37, mvoicem pisze:
    > Za moich czasów szkolnych zarówno uczniowie jak i nauczyciele pamiętali
    > numery.

    Widać była to stara kadra z łbem jak słoń. Wybacz, ale ja nie pamiętam
    nawet do jakich klas ludzie należą, a i nazwiska uczę się z oporami. 120
    osób, co roku zmiana, spotkania 2h tygodniowo....

    > Zwłaszcza że w ujęciu alfabetycznym zawsze się lądowało w tych
    > samych okolicach

    No uczeń to wie, ale nauczyciel skąd ma te numerki pamiętać?

    - ja na przykład byłem zawsze międy 10 a 13. I tak -
    > często lista była sprawdzana po numerkach.

    No listę akurat jadę wg siedzenia w klasie, więc wiedzą o kogo chodzi,
    ale poza patrzeniem na listę, potrzeba często wyrywkowo ,,nazwać''
    ucznia w klasie albo ,,na radzie'' albo w rozmowie z innym uczycielem. I
    wtedy się nie ma listy numerkowej pod ręką.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek