    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Druga praca - jak to jest z ZUS i podatkami ?
    Date: Wed, 03 Sep 2008 14:51:39 +0200

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Bynajmniej nie twierdzę że zakładanie DG w opisanych okolicznościach
    > musi mieć sens (nie wiemy również komu chce "świadczyć"), ale Twój
    > argument jest mocno naciągany.

    Zakładanie DG zdecydowanie ma sens. Koszt finansowy i organizacyjny w
    zasadzie żaden, zaś otwierają się całkiem nowe perspektywy.

    Przychodzi nagle jakieś zleconko, nie trzeba kombinować nic, pytać się na
    grupach, zastanawiać się umowa zlecenie czy dzieło, czy też na czarno ...
    tylko się po prostu robi, rachunek się wystawia. Ani się człowiek
    spostrzeże a staje się to głównym źródłem dochodu i można rezygnować z
    etatu.

    p. m.