  • Data: 2008-11-29 14:14:17
    Temat: Re: Drogówka "śledzi" i kumuluje wykroczenia...
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja z racji małego samochodu mam często tak że ktoś mi jedzie "za
    > zderzaku".
    > I nigdy mnie to nie rusza

    Nawet na autostradzie przy 120/h (?), dwa pasy w jedną stronę, 2 km przed
    Tobą nikogo, 2 km za wami nikogo i koleś przyklejony do zderzaka. Gratuluję
    opanowania.
    ---

    Po pierwsze. NIE MUSISZ ZJEŻDŻAĆ, bo koleś ma do tego cały "szybki" lewy
    pas. Po drugie, czy nie rozumiecie, że koleś na ogonie NIE CHCE WYPRZEDZAĆ
    (gdyby chciał - zrobiłby to - auto, droga i warunki pozwalały, a jednak tego
    nie zrobił).
    ---

    A jak nie przez małpiąz łośliwość, tylko z sytuacji na drodze (zwierze)
    będziesz musiał raptownie hamować? Przecież każdy logicznie myślący kierowca
    wie, że przy dużej prędości reakcja tego z tyłu może być różna. Ja
    dostjęszału, gdy ktośsiedzi mi na ogonie, gdy nie musi. Albo niech
    wyprzadza, albo niech zwolni na tyle, aby odległość była niestersująca i
    żebym czuł się bezpiecznie.

    pozdr