  • Data: 2008-11-29 15:36:28
    Temat: Re: Drogówka "śledzi" i kumuluje wykroczenia...
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream, czy Ty masz płacone za wq...nie ludzi na tym forum ?!?!
    Przeczytałeś ze zrozumieniem wszystkie posty? Może podaj numer komórki, to
    przeczytam Ci je z odpowiednią intonacją i interpunkcją. Nie chce mi się
    wierzyć, że nie dostrzegasz meritum sprawy. Odpreż się, weź kilka głębszych
    wdechów i raz jeszcze poczytaj.

    Koleś na zderzaku nie chciał niczego innego jak zdenerwować tego przed sobą.
    Prowadzący robił kilka myków, aby się go pozbyć. Zdarzenie miało miejsce na
    odcinku 20-30 km, a depnął dopiero wtedy, gdy skończyły mu pomysły, jak
    "przekonać" tego z tyłu, żeby się odczepił. NIE CHCIAŁ SIĘ odczepić, więc
    pierwszy postanowił wziąć to w swoje ręce i skoro nie - to nie - depnął w
    pedał.

    Dlaczego ja, jadąc prawidłowo mam kombinować, prosić, zmieniaćpasy, zjeżdzać
    temu, który ewidentnie tnie w bambuko? Możesz to wyjaśnić?