  • Data: 2008-11-29 11:37:16
    Temat: Re: Drogówka "śledzi" i kumuluje wykroczenia...
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ChOpLaCz" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ggq0ug$17h$1@inews.gazeta.pl...

    > Znajomy *rozsądny gość* (...)
    > Ten lekko zjeżony zjeżdża

    Hmmm, czy _rozsadny_ kierowca powinien az tak bardzo _jezyc_ sie gdy ktos za
    nim jedzie? Takie sytuacje (jazda "na zderzak") zdarzaja sie baaaaardzo
    czesto i jesli ktos jest dobrym kierowca to nie powinien sie az tak
    przejmowac, zeby przyspieszac o 100km/h stwarzajac dodatkowe zagrozenie.
    Nie bronie policjantow, bo oni rowniez stwarzali zagrozenie i to troche
    wieksze.
    Pytanie tylko na jakiej podstawie go zatrzymali? Zapis z wideoradaru? W
    takim przypadku znajomy powinien odmowic przyjecia mandatu i poczekac na
    skierowanie sprawy do sadu. Tam po obejrzeniu zapisu z kamery sad zdecyduje,
    czy radiowoz jechal az tak blisko jak mowi twoj znajomy. Od mandatu sie nie
    obroni, ale policjanci rowniez beda mieli nauczke ;)

    Ja w podobnej sytuacji wciasnalbym lekko pedal hamulca i poczekal na
    reakcje. Jesli to nie pomaga, to pedal w podloge i niech ten z tylu sie
    martwi co robic. Tak wiem, stwarzam zagrozenie na drodze, ale moze akurat
    poczulem, ze cos mi sie dzieje z samochodem i wolalem sie szybko zatrzymac.

    Qkam