  • Data: 2008-11-29 01:13:22
    Temat: Re: Drogówka "śledzi" i kumuluje wykroczenia...
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest tylko jeden pas na autostradzie? Nie mógł zjechać na lewy,
    > bo by go oko bolało czy jaka inna krzywda by mu sie stała?

    screem, odnoszę wrażenie, że Ty nie rozważasz problemu, tylko za wszelką
    cenę chcesz je generować (dla zasady). Post wyżej nazwałeś kolesia debilem,
    bo należało zjechać na prawy pas (choć nie doczytałeś / pomyślałeś, ale już
    zwyzywałeś). Wyjaśniam Ci grzecznie, że on jechał cały czas prawym pasem (i
    na tym całe jajo plegało!), to też Ci nie pasuje, bo polecasz zjechać w
    takim razie na lewy. A jak będą 3 pasy ?(?), to ma na trzeci zjechać i
    uciekać (a może do mysiej dziurki?). Jesteś tak ciemny (czy celowo starasz
    się mnie zagotować?), czy w tak jasnej i klarownej sytuacji nie widzisz złej
    woli policjanta, który nie chciał jechać ani szybciej, ani wolniej, ani
    pasem obok, tylko sprowokować, aby później ustrzelić kierowcę. Nie widzisz
    tego? Jeżeli nie to, koniec tematu.

    Sam odbij na lewy pas i nie męcz oka, żeby nie bolało.