  • Data: 2008-04-10 11:30:59
    Temat: Re: Droga wewnętrzna czyli znikające skrzyżowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Gray pisze:

    > Kolego! ja ztych co patrzą w lusterka. Gdybym zmieniał pas to bym patrzył i
    > sygnalizował. Widzę, że jesteś następny w kolejce który lepiej wie od mnie
    > samego co robiłem.

    To co, pijany byłeś, że wężykiem jechałeś?

    Zasada jest prosta - zamiar każdego manewru się sygnalizuje i poza tym
    jeździ się prosto, a nie slalomem. Nawet w obrębie wymalowanych pasów -
    bo to, że wymalowany jest tylko jeden pas nie oznacza, że nie ma tych
    pasów dwóch: zgodnie z ustawą pas ruchu nie musi być wyznaczony -
    wystarczy że zmieści się kolejny pojazd, a kolejny pas ruchu już jest.

    Raz twierdzisz, że jechałeś prosto, raz twierdzisz, że jednak zjechałeś
    do osi, raz twierdzisz, że zjechałeś, ale nie do osi... Przy takim
    plątaniu się w zeznaniach sąd przyjmie najprawdopodobniej interpretację
    policji...

    > Zamiast objawów syndromu nauczyciela wolałbym zobaczyć twoją ocenę odnośnie
    > tematu.

    Ocena niezgodna z twoim widzimisię nie jest brakiem oceny. Jak szukasz
    klakierów, to idź sobie gdzie indziej.