    From: "Gray" <X...@X...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Droga wewnętrzna czyli znikające skrzyżowanie
    Date: Wed, 9 Apr 2008 20:58:06 +0200

    Użytkownik "gargamel" napisał w wiadomości news:ftj2ls$sed$3@news.wp.pl...
    > ale w jakiej sytuacji nastąpiła ta kolizja?
    >
    > czy zjechałęś do osi jezdni wcześniej sygnalizująć zamiar skrętu
    > kierunkowskazem?
    > czy po prostu cały czas jechałeś prosto?
    > czy w jeszcze jakiejs innej sytuacji?

    Nie sygnalizowałem. Poruszałem się swoim pasem cały czas ze znikomą
    prędkością jednocześnie zjeżdżając do osi jeszcze przed skrzyżowaniem.
    Wiem, że odnośnie samego otarcia sytuacja może być wątpliwa dla sądu (słowo
    przeciw słowu, do tego przyklepane przez policję na moją niekorzyść).
    Bardziej interesuje mnie czy kobieta popełniła wykroczenie wyprzedzając na
    skrzyżowaniu i doprowadzając do kolizji czy nie?
    Zatem ponawiam pytanie. Czy na podstwie oznakowania skrzyżowania, jak
    opisałem wcześniej możemy jednoznacznie stwierdzić, że skrzyżowanie nie
    znikło i kobieta dokonując na nim manewru wyprzedzania popełniła wykroczenie
    w rozumieniu art. 24 ust. 7 pkt 3 Prawa o ruchu drogowym?

    Pzdr