  • Data: 2003-03-08 15:26:02
    Temat: Re: Dowód w sądzie grodzkim
    Od: TN <t...@i...pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <b4cr99$5i0$2@inews.gazeta.pl>
    dnia: 2003-03-08, niejaki "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    wklepał:

    > Wystarczy, że widzi inny sygnalizator. Pamiętaj, że pomiędzy zielonym
    > światłem a czerwonym jest jeszcze żółte, podczas którego nie wolno wjeżdżać.
    > Tak więc nawet, jeśli się pomyli o ułamek sekundy, albo niewłaściwie
    > zadziała sygnalizacja, to i tak musiałeś wjechać na żółtym, a tego robić nie
    > wolno.
    o ułamek sekundy? To raczej nie miał szans na zatrzymanie się (nawet jadąc
    zgodnie z przepisami) nie powodując zagrożenia ruchu, w odpowiednim miejscu
    (itd.), pomijam drobiazgi typu światło umieszczone 4 m nad jednią (kąt
    widzenia) co uniemożliwia obserwację od około 10 metrów przed sygnalizacją
    (zwłaszcza jak ktoś jest wysoki i ma głowę przy dachu) co przy prędkości
    36km/h daje nam 1 sekundę.
    Ponadto polecam postanie na kilku skrzyżowaniach kierowanych światłami i
    "osobistą" obserwcję (zwłascza w DC).