    From: Kocureq <a...@...stopce.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dowód osobisty w depozyt na czas korzystania z usługi
    Date: Sun, 06 Sep 2009 22:57:35 +0200

    Liwiusz pisze:

    > Ale zabrania zatrzymywać i nie stanowi, że jak zatrzymuje się za
    > zgodą, to jest dobrze.

    A, to jak ja Ci coś dam, to ty mi to zatrzymujesz? :) Znaczy jak daję
    dziewczynie do potrzymania portfel w którym jest dowód to podpada pod
    ten paragraf?

    > Jak widać praktyka jest inna, sam podajesz linka, gdzie chcą karać
    > sklepikarza za posiadanie tych dowodów za zgodą ich właścicieli.

    Linka którego ty wcześniej wkleiłeś? Poza tym nawet go nie czytałem,
    jakoś gazety są średnią wykładnią prawa :)

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \