  • Data: 2007-01-31 20:28:17
    Temat: Re: Dowod osobisty, paszport, prawo jazdy
    Od: Marek Witbrot <m...@x...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz napisał(a):

    > Właściwie tak, bo taka karta staje się tez nośnikiem danych
    > identyfikacyjnych (nazwisko, pesel itd.). A przeciez tylko oto chodzi.
    > Wymień swój dowód na nowy, bo książeczka faktycznie jest niewygodna,
    > upierdliwa i zawiera dane, które nikogo nie powinny obchodzić. No i będzie
    > Ci łatwiej korzystać niż z poszportu.

    Nie wymienię DO, bo chcą ode mnie pieniądze za coś, co tylko państwu
    jest potrzebne- ja DO nie potrzebuję.
    Paszport, jak pisałem i tak muszę mieć gdy jestem w pracy, bądź do niej
    jadę, a na wakacjach mam Książeczkę Wojskową, która idealnie mieści się
    w portfelu, a wpisy w niej kiedyś uchroniły mnie od mandatu (skończyło
    się na pouczeniu w miłej atmosferze) ;)

    --
    Marek Witbrot

    www.ecdis.pl