  • Data: 2007-01-31 20:16:54
    Temat: Re: Dowod osobisty, paszport, prawo jazdy
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > Że co proszę? Sugerujesz, że DO jest super-hiper-zarąbistym dokumentem
    > nie do podrobienia, a Prawo Jazdy, Książeczka Wojskowa, Paszport,
    > Książeczka Żeglarska itp. to tylko parodie dokumentów? Hmm, ciekawa
    teoria.

    Zgadzam się z Tobą, że najlepiej, jakby był jeden dokument do wszystkiego.
    Ale zawsze jakaś możliwość identyfikacji będzie musiała pozostać. Nie widzę
    powodu, żeby koniecznie wymagać DO. Jednak jest lepszym identyfikatorem od
    paszportu i to raczej paszporty powinny zostać zlikwodowane i zastąpione
    dowodami. Choć mnie się podoba nazwa "karta identyfikacyjna", bo DO
    faktycznie trochę zajeżdża komuną.

    > Super. A ja mogę odebrać dowód, zaraz po tym zapuścić brodę, opalić się
    > na mahoń, zmienić kolor włosów, wstawić 200 kolczyków na twarzy, obciąć
    > sobie ucho i stracić lewe oko. A wyobraź sobie, co się może zdarzyć
    > przez 10 lat!

    Ok. Ok.
    [OT] Ostatnio ktoś się żalił, że nie chcą mu przyjąć wniosku paszportowego,
    bo na zdjęciu nie widać lewego ucha. Problem tylko w tym, że facet nie miał
    tego ucha od urodzenia :)

    Ogólnie się zgadzamy, więc proponuję EOT.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

    Użytkownik "Marek Witbrot" <m...@x...poczta.onet.pl> napisał w