    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dowód nadania - czy jest cokolwiek wart?
    Date: Tue, 28 Aug 2007 16:00:32 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 28.08.2007 Alek <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał

    > Ale w moim przykładzie mowa o dokumentach dotyczących sprawy, lecz
    > innych niż twierdzi druga strona.

    No to pokazujesz sądowi co dostałeś, a ten w kontekscie całej sprawy oceni
    czy powiadomiono Cie skutecznie czy też nie. Pewnie stwierdzi, że zaszła
    pomyłka i że nie powiadomiono.
    Wiadomo, że nie jest to dowód bezwzgledny ale też pewnie w 99% przypadków
    okoliczności albo dyskredytują albo uwiarygodniają zdanie którejś ze
    stron, albo tez wskazują, że mogła zajść zwykła pomyłka. Wysłanie listu
    ZPO to poprostu zdroworozsądkowe podejście do częściowo udokumentowanego
    powiadomienia drugiej strony. Zwyczajnie, nie ma lepszej alternatywy -
    przeciez nie będziesz latał z kamerą i świadkami dla każdego mniejszego
    czy większego głupstwa.

    --
    Marcin