  • Data: 2009-05-21 15:36:21
    Temat: Re: Dostęp do parkingu dla wybranych?
    Od: Daniel 'Rogaś' Rogiński <r...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzymek pisze:

    > jeśli nie to dlaczego nie zoswtawiasz auta w firmie ? Czy płacisz
    > podatek od kilometrów przejechanych w celach prywatnych ?
    > Takie mamy bzdurne prawo.

    A potrafisz wyjść poza ramy myślenia i przewidzieć sytuacje, że ktoś
    może być właścicielem firmy, która płaci za ten samochód? Mam zostawić
    swoje auto w firmie i do domu jechać innym - także swoim, tylko po to
    aby móc wjechać na swój parking?

    Świetne myślenie.

    Przypomnę, że mówimy o spółdzielni MIESZKANIOWEJ, a nie użytkowników
    pojazdów, miłośników aut zarejestrowanych w Warszawie itp... jestem
    mieszkańcem, mam prawo korzystać z mojego parkingu... tak ja myślę.

    A parking nie jest przeładowany...

    --
    z pozdrowieniami
    Daniel Rogiński