  • Data: 2009-05-21 21:46:13
    Temat: Re: Dostęp do parkingu dla wybranych?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "przypadek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d8bf1f54-8826-44ca-b3fb-e3f21ce6e6c7@a7g2000yqk
    .googlegroups.com...
    > A co jeśli nawet rzeczywista większość spółdzielców uchwali, że jakaś
    > dowolnie wyznaczona mniejszość nie ma prawa?

    Zostaje sąd. W mojej cenie wszyscy członkowie spółdzielni powinni mieć
    dostęp do jej infrastruktury w równym zakresie. A jeśli już spółdzielnia
    koniecznie chce niektórym tylko spośród członków wynająć parking, to
    powinna z tego tytułu pobierać opłaty. Inaczej jest to działanie na szkodę
    pozostałych, a tym samym interesów spółdzielni. N upartego dałoby się nawet
    próbować forsowanie przestępstwa.