  • Data: 2009-05-21 15:18:33
    Temat: Re: Dostęp do parkingu dla wybranych?
    Od: "krzymek" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to nie jest Twój parking, tylko spółdzielni. To drobna, a raczej
    > wielka różnica :) Zarząd spółdzielni podjął nieco głupawą - to prawda -
    > uchwałę, ale miał do tego prawo i z prawa tego skorzystał.

    Ja bym uzupełnił Twoją wypowiedź, iż auto które użytkuje autor wątku nie
    jest jego własnością.
    Co do decyzji spółdzielni to czekam, aż taki przepis wprowadzą u mnie. Około
    połowa samochodów jest na "obcych" rejestracjach, miejsc parkingowych mało.
    Zatem jeśli Państwo nie zmieni prawa opłaty OC to nie dziwie się iż
    spółdzielnie wpuszczają tylko swoich. Co do aut leasigowych (służbowych) to
    czy jest to Twoja firma (również siedziba?), jeśli nie to dlaczego nie
    zoswtawiasz auta w firmie ? Czy płacisz podatek od kilometrów przejechanych
    w celach prywatnych ?
    Takie mamy bzdurne prawo.
    --
    ---==[ krzymek ]==---