  • Data: 2006-10-07 22:35:54
    Temat: Re: Dostawca internetu ?
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma mowy w umowie przypadkiem o maksymalnej prędkości 512Kbit/s ?
    > Umowy z providerami zawierają kruczki prawne i tutaj należy uważnie
    > zwracać
    > uwagę na to co się podpisuje.

    Oczywiscie, ze oni biora pieniadze za max 512Kbit/s ale dlaczego ja mam
    placic za 512 skoro nie sa wstanie zapewnic mi nawet 256Kbit/s ktore rowniez
    sa w ich ofercie a kosztuja mniej ? Skoro istnieje taki podzial
    256/512/1024... to chyba logiczne wydaje sie, ze klient spodziewa sie, ze
    podpisujac umowe na 512 usluga bedzie swiadoczona z wieksza predkoscia niz
    256.... inaczej nikt by nie placil drozszego abonamentu. Po drugie jesli oni
    oczekuja, ze ja bede go placil to chcialbym uzyskac od nich potwierdzenie,
    ze pieniadze przekazane za cene powyzej 256kbit/s przekazywane sa w formie
    darowizny skoro i tak nie sa w stanie tej uslugi wykonac albo jej po prostu
    nie wykonuja. No bo wtedy przynajmniej odpisze sobie to od podatku ;)
    Czy ktos ma pomysl na tego typu zlodzieji ? Czy urzad ochorny konsumenta
    zainteresuje sie tego typu wyzyskiem ?
    Jarod