    From: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dostałem szlabanem w głowe ...
    Date: Mon, 3 Dec 2007 22:34:39 +0100

    > Nie bardzo wiem jak to ugryzc, nie specjalizuje sie w prawie, prosze o
    > jakies podpowiedzi, nazwy ustaw? itp.
    > Mam wrazenie ze polubownie to zarzadca nawet znaku informujacego o
    > mozliwosci uderzenia szlabanem w glowe niepostawi.
    Z Twojego postu wynika że raczej jednak Ciebie trzepła ta klapa i to
    solidnie.

    Niedobry zarządca. Pamiętaj jeszcze, żeby wyegzekwować na zarządcy znaki
    najlepiej z sygnalizacją dźwiękową, że drzwi do klatki się zamykają -
    zwłaszcza te z samozamykaczami bo niektóre to mogą trzasnąć.
    Niech koniecznie oznakuje klapy od śmietnika bo ona też może się zamknąć jak
    się ją podniesie.
    Pasuje na ławkach do siadania namalować jakieś pasy odblaskowe na końcach,
    żeby siadający widział że nie siada na ławkę.

    Zrób listę bo jeszcze dużo niebezpieczeństw czeka na Twoją żonę i na Ciebie
    też.

    A tak całkiem serio mówiąc to na prawie się nie znam, ale ciut zdrowego
    rozsądku mam i mam nadzieje że nasi kochani ustawodawcy jednak takimi
    pierdołami się nie zajmują i że nie zrobi to nikt drugiej ameryki gdzie
    nawet o wrzątku trzeba ostrzegać.

    --
    PawełJ