    From: Yes <y...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dostałem szlabanem w głowe ...
    Date: Mon, 03 Dec 2007 15:01:46 +0100

    |<onrad pisze:
    >
    > Wiesz... Twoja zona przechodzila w miejscu przeznaczonym do
    > przejezdzania samochodem, a Ty szukasz winy u zarzadcy... Rownie dobrze
    > gdyby widziala to policja i zona nie dostala szlabanem, moglaby dostac
    > mandat...
    >
    > Tak na moje oko.

    Nie wiem czy akurat jest tak jak piszesz. A gdyby tam była dziura a nie
    szlaban i żona autora wpadła by do tej dziury, to tłumaczenie że
    przechodziła po drodze z dziurą gdzie nie powinna przechodzić już by nie
    przeszło. W skrócie: "dziura musi być zabezpieczona" :) podobnie ze
    szlabanem.

    Możesz poprosić producenta szlabanu o stosowne deklaracje zgodności
    normami (zacznij od CE na maszyny i urządzenia :) ).

    pozdrawiam

    yes