  • Data: 2010-10-10 00:10:56
    Temat: Re: Dopalacze ...
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:i8qnja$179$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "pmlb" <b...@d...pl> napisał

    > To możesz sie nią zajmować jako minister.

    A czy ja gdzies napisalem, ze chce byc ministrem?
    Tylko napisalem, ze jak nie bedzie mozna akiego rozpuszczalnika kupic to
    pewnie bedzie inny... nie? swiat sie konczy bo tamtego nie bedzie?

    > Jakie by nie były, też się je zdelegalizuje. Tak było z dopalaczami.

    Doplacze sa dla debili ktorzy maja ptasie mozdzki... Ja nie potrzebuje
    zadnych dopalaczy, moje zdrowie psychiczne jest wysmienite...
    Jesli ci brakuje wachania kleju to przykro mi... ale moze to dobrze dla
    ciebie...
    Poza tym, jak juz wspomnialem to zaslona dymna do przepchniecia budgetu, ale
    skad ty masz to wiedziec, jak caly czas tylko klej wdychasz...

    > Świetny pomysł, przestań pisać a zacznij czytać.

    A to niby dlaczego, bo nie wacham jak ty?/