  • Data: 2010-10-11 18:29:34
    Temat: Re: Dopalacze ...
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?

    "Łukasz Jamroz" <l...@g...com> wrote in message
    news:85b7ff36-914f-4d6b-af88-1392fb601289@a19g2000vb
    i.googlegroups.com...

    > Dziekuje, takie slowa z ust lewackiego knura sa dla mnie komplementem.
    > Chlej dalej wode i wierz ze skoro panstwo uznalo ja za legalna to jest
    > zdrowsza. Ludzie myslacy potrafia sprzeciwiac sie absurdalnym prawom -
    > lewactwo umie jedynie krzyczec o jedzenie - i to nas wlasnie rozni.

    A dlaczego sadzisz, ze chleje wodke? Masz tak w rodzinie, ze jak nie ma
    kleju to jest woda?
    Wiesz, ze sa ludzie ktorzy wiedza po co jest alkohol i uzywaja go wylacznie
    w odpowiednich miejscach i ilosciach? Nie do pomyslenia dla happy klejow
    glosujacych na PO, PiS i dUPR?
    No widzisz, a ponoc to ynrteligencja... chyba po kleju albo po flaszce..;.
    A co do jedzenia to wiesz, bez jedzenia czlowiek przewzznie umiera, bez
    kleju nie... ba! Jest zdrowszy! Wiec odstaw klej i nie pij tyle a zobaczysz
    na czym polega glupota glosujac na PO, PiS i dUPR.