  • Data: 2005-07-29 16:41:10
    Temat: Re: Domena dolby.pl
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MiKeyCo <m...@...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > Nocniki pod tą domeną i takim znakiem może napewno sprzedawać.

    Nie, napewno NIE może.
    Dolby jest z pewnoscią znakiem powszechnie znanym a jako taki jest chroniony
    poza granicami podobienstwa towarów.
    Jest to wprost deprecjacja znaku towarowego, a ponadto czyn nieuczciwej
    konkurencji. Ja bym na miejscu uprawnionego ze znaku dolby natychmiast
    zablokował takie używanie. Były kiedyś próby sprzedawania trutki na szczury
    pod znakiem Chanel. Zgadnij jak się skończyły?

    Powraca myśl, dlaczego cwaniaczek jeden nie chce sam zapracować na swoje
    dobre imię tylko zaczyna od pasożytnictwa na cudzej renomie ( tak to się
    dokładnie nazywa)?

    Do roboty - wymyśleć coś samemu, samemu rozpropagować, a nie podszywać się
    pod innych,rżnąc głupa, że przecież nie bedzie tych "ustaw patentowych "
    (sic!) czytał.

    Bleh

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli