  • Data: 2005-07-29 15:06:06
    Temat: Re: Domena dolby.pl
    Od: Michał Górniewski <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    castrol wrote:

    > a czy tak trudno skorzystac z google np i sie dowiedziec??

    No tak, w google może i jest wszystko, ale trzeba wiedzieć czego szukać
    (Równie dobrze mógłby się "przekopać" przez wszystki kodeksy i ustawy,
    które mają związek z prawem patentowym).

    > Prosze:
    > http://www.uprp.pl/patentwebaccess/databasechoose.as
    px?language=polski
    > strona Urzedu Patentowego w Polsce
    >
    > Nazwa Dolby jest nazwa zastrzezona

    Dziękuje, ale to nie rozwiązuje problemu. W tej bazie figuruje również
    słowo "stereo" (zarówno jako znak "słowny" i "słowno-graficzny"), a
    ponadto jest tam znak "stereo.pl", zarajestrowany przez kogoś zupełnie
    innego.