  • Data: 2011-05-31 08:45:50
    Temat: Re: Domena a znak towarowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-31 10:34, Pacio pisze:
    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości

    > Podczas kupowania tej domeny nie mialem w ogole pojecia o istnieniu tej
    > firmy, a tymbardziej o ich zastrzezonym znaku towarowym, wiec nie moze
    > byc mowy o umyslnym dzialaniu na czyjas szkode.

    Myślę, że pl.soc.prawo to nie jest odpowiednia grupa do roztrząsania
    takich problemów. Wejdź raczej na di.pl - tam są opisywane takie
    problemy w praktyce. Odebranie domeny jako zawierającej znak towarowy
    przez sąd (*) jest jak najbardziej możliwe.

    (*) sąd polubowny przu PIIT, sąd arbitrażowy przy KIG, jest obowiązek
    wyrażenia zgody na rozstrzygnięcie sprawy przez ten sąd pod rygorem
    odebrania przez NASK domeny.

    --
    Liwiusz