  • Data: 2009-11-27 12:46:57
    Temat: Re: Dom maklerski, inwestor, opłata za prowadzenie konta
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 27, 1:40 pm, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Bo być może stanowi coś takiego klauzulę niedozwoloną.
    > Zasięgam tu opinii.
    >
    > --
    > Jotte

    Na szczescie nie ocenia sie czy cos stanowi "klauzule zabroniona" nie
    decyduje "byc moze" tylko wyrok sadu. W rejestrze klauzul
    niedozowolonych wiec jesli kolega chce to moze zaryzykowac 360 [?] zl
    kosztow postepowania przed SOKiK zeby sie dowiedziec.

    A calkiem serio -> skad mamy wiedziec czy mozna tu mowic o podejrzeniu
    klauzuli zabronionej skoro nie wiemy jak wygladaja te zapisy umowne?

    Poziom sensownosci dyskusji wyglada tak:
    - czy w mojej umowie sa klauzule niedozwolone?
    - a co dokladnie jest w tej umowie?
    - nie wiem!

    To jakiej odpowiedzi - racjonalnej i logicznej - oczekujesz?

    Poki co na dwoje babka wrozyla - albo umowa jest oki, albo nie jest
    oki. Jak nie wiemy co w niej jest to nie ocenimy.

    Jak chcesz opini to daj znac co jest w umowie - bo tak to co mamy
    opiniowac?