eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? › Re: Dodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? TAK :-)
  • Data: 2010-01-21 11:46:04
    Temat: Re: Dodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? TAK :-)
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF pisze:

    > Tyle że mając pieniądze na koncie i w portfelu nie widzę powodu
    > dla którego miałbym to robić. Ale rozumiem że dla niektórych
    > może być to jakaś odmiana "sportów extremalnych". :-)

    Jeno z zastosowań: możesz - w razie potrzeby większych zakupów rozłożyć
    sobie wydatki tak, aby budżet domowy za bardzo tego nie odczuł. Np. po
    jednych świętach padła mi stara lodówka, pojechałem do sklepu i kupiłem
    nową, wiedząc, ze tak na prawdę zapłacę za nią z nowej pensji i nie
    muszę naruszać oszczędności. Trzeba jedynie umieć się pilnować i nie
    wydawać więcej niż możemy zwrócić, oraz zwracać w terminie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl