  • Data: 2009-12-23 19:19:58
    Temat: Re: Dodatkowa prowizja na poczcie przy płatności kartą
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (23.12.2009 14:41), op23 wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Tak samo jak w każdym innym sklepie akceptującym mieszane rodzaje
    > płatności.

    Tyle że Poczta jest niestety dość specyficznym sklepem, bo jedynym w tej
    branży.

    Jeżeli ci Komputronik podniesie ceny komputerów żeby "upchnąć" te 3%
    prowizji, zawsze możesz pójść do pana Heńka "po schodkach" który ma
    taniej ale tylko gotówką. Z pocztą nie masz takiego wyboru.

    > Jak poczta ma problem z wypłatami emerytur to niech wprowadzi prowizje
    > od wypłat emerytur !!!

    Wg mnie Gotfryd ma na myśli że wypłata emerytur nie jest problemem dla
    poczty, tylko wręcz przeciwnie. To że je wypłacają uwalnia ich z
    problemu "co zrobić z gotówką" - więc ich koszt obsługi gotówki jest
    mniejszy - nie opłaca im się więc płacić za obsługę innych sposobów
    płatności.

    p. m.