  • Data: 2009-12-23 08:50:25
    Temat: Re: Dodatkowa prowizja na poczcie przy płatności kartą
    Od: GK <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    spp pisze:

    > Tylko 'sądzisz', że nie wypłacasz.

    Nie, nie sądzi. Przychodzi na pocztę aby opłacić usługę poprzez
    transakcję bezgotówkową. Poczta narzuca transakcję gotówkową, której to
    klient sobie nie życzy.
    Zmusza do czynności jakiej nie chcę wykonywać, bo ja NIE CHCIAŁEM
    wypłacać pieniędzy.
    Żadnej informacji nie było o prowizji.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz