  • Data: 2009-12-23 10:21:00
    Temat: Re: Dodatkowa prowizja na poczcie przy płatności kartą
    Od: GK <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > Nie, ponieważ nikt Ci nic nie narzuca.
    > Ja na pocztę akurat chodzę z monetami i banknotami. I nikt mi nic nie
    > narzuca.

    Owszem, narzuca. Ja też zazwyczaj płacę pieniędzmi, ale zdażyło się
    zapłacić kartą i widząc na drzwiach nalepki kart, stwierdziłem, że skoro
    można zapłacić to zapłacę. Gdybym wiedział, że zedrą ze mnie dodatkową
    kasę to bym tego nie zrobił.
    Więc poczta narzuciła mi sposób rozliczenia się z nią jako wypłatę
    gotówki, której ja nie chciałem. Ja chciałem transakcji bezgotówkowej,
    która nie jest objęta prowizją. Informacji na 100% żadnej nie było o
    dodatkowych kosztach.