    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Do speców od prawa pracy
    Date: Thu, 28 Jul 2005 23:01:26 +0200

    Witam

    Novinka napisał(a) :
    > Do obu udzielających odpowiedzi:
    > ja pracodawcy też taki punkt widzenia przedstawiłem.
    > Na "chłopski rozum" mu tłumaczyłem, ale nie mam wsparcia w postaci
    > odpowiednich przepisów regulujących tą sprawę. Np. "Równoważny czas pracy" -
    > skąd wziąć co to takiego

    Kodeks Pracy. Naprawdę nie chce mi się już dziś szukać. Prędzej
    znajdziesz w sieci.

    > i że pracodawca ma obowiązek tego przestrzegać.

    Jeśli tylko jest tak napisane w KP.

    > Już i tak praca świątek-piątek jest dość uciążliwa i nie płatna za pracę w
    > dni dla innych wolne...

    Trudno. Taka praca. To jest także zapisane w KP. Jeśli praca
    wypada w niedielę, święto lub inny dzień wolny od pracy,
    pracodawca musi zapewnić inny dzień wolny. W Twoim wypadku masz
    ten dzień. Więc żaden dodatek czy inny luksus się nie należy.

    > On i tak swoje, księgowa mu powiedziała, że ma liczyć ciągiem ilość dni
    > urlopu.

    Zwolnić księgową. Jak dobrze żyjesz z szefem, to zaproponuj mu,
    niech zadzwoni do Inspekcji Pracy i zapyta się sam.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.