    From: "Stokrotka" <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Do kogo z tym?
    Date: Wed, 5 Sep 2012 20:38:30 +0200

    W dniu dzisiejszym dotarła do mnie odpowiedź od Rady Nadzorczej
    w której czytam:
    "Rada...w pełni podtrzymuje stanowisko Zarządu Spółdzielni...dotyczącej
    wykonanego chodnika oraz furtki .....
    ....posiada Pani klucz od spornej furtki i oczywiście może z niej
    korzystać..."

    Pismo jest podstemplowane"PRZEWODNICZĄCY RADY NADZORCZEJ S.M. "Gwarek" i
    całkowicie nieczytelny podpis, przypominający raczej parafkę. Z tablicy
    ogłoszeń dowiedziałam się że przewodniczącym jest Kazimierz Czeredys.

    Nie otrzymałam odpowiedzi na jasno postawione pytanie czy mogę korzystać z
    chodnika tuż przy moim garażu, z którego użytkownik garażu N-34 i jego żona
    zabronili mi korzystać, a jak widać z poprzedzającego zdania rada wyraźnie
    odróżnia furtkę od chodnika (ja też).

    Rada uważa więc, że istnienie chodnika bez zezwolenia na budowę, ciągnącego
    się wzdłuż grubej rury gazowej, biegnącej dalej pod torami dzielącymi
    Wołomin na dwie rozległe części, a więc chodnika bezpośrednio ponad rurą
    doprowadzającą gaz do połowy Wołomina, a także sypanie w to miejsce soli,
    nie zagraża bezpieczeństwu.

    Zachowanie pracowników spółdzielni można przyrównać do następującej
    sytuacji:
    przez bramę zakładu pracy przechodzi ubrudzony krwią (cementem) terrorysta
    (użytkownik garażu N-34) z długą bronią.
    Cieć (urzędniczka Sikorska) mówi:
    - Proszę bardzo to są klucze do wieży ze składem amunicji.
    A dyrektor(przewodniczący rady) : - Tak ma być: z wieży łatwiej mu będzie
    celować do ludzi.