  • Data: 2020-12-13 22:04:17
    Temat: Re: Do ćwiczeń czy do zabawy?
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To Policja może w tym kraju stanowić prawo?

    Powielaczowe stanowi.
    A od obywateli wymagają stosowania tego powielaczowego.

    > Po pierwsze, jakby Sejm był uprzejmy precyzować dokładnie, co ma na
    > myśli, to by nie było prawa "powielaczowego".

    Wystarczy posadzić do więzienia autorów praw powielaczowych
    i problem zniknie. Nagle i z dnia na dzień.
    Ale wersja oficjalna jest że mundurowi to debile nie rozumiejący
    ustaw i prawo powielaczowe to instrukcja dla tych idiotów
    żeby wiedzieli co mają robić. Np. wystawiac mandaty korzystającym
    z myjki w czasie pandemii. Prawda?

    ozwolenie-na-posiadanie-czarnego-prochu/

    > Tylko to jest nie na temat. Nikt nie mówi o posiadaniu, tylko o zakupie.
    > Przykładowo. Większość policjantów posiada legalnie broń służbową i
    > legalnie posiada do niej amunicję. Po mianowaniu do służby stałej
    > generalnie każdy policjant broń ma w domu. Ale nie mogą sobie w sklepie
    > kupić paczki amunicji, by potrenować. Mogą ją legalnie posiadać.

    Już im współczuje że muszą kupować drożej na strzelnicy.

    > W tym konkretnym wypadku skopano ustawę o obrocie (...) nie wpisując
    > tam, że sprzedawca ma obowiązek sprzedaży amunicji na podstawie
    > zezwolenia - o ile jest ono wymagane. Z tego co wiem miało dojśc do
    > zmiany również ustawy o broni i wprowadzenia obowiązku rejestracji
    > czarnoprochowców, ale jak to u nas tamtą ustawę zmienili, a tej nie i
    > mamy bajzel.

    Bajzel to owszem mamy. Ale skoro nie potrzeba pozwolenia na broń
    to dlaczego mundurowi sądzą że potrzeba pozwolenia na zakup prochu?
    Poza faktem że chcą mieć kupujących wpisanych do bazy danych
    co nie jest zgodne z ustawą.