  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Do SO wpłynął pozew przeciwko Grupie Allegro
    Date: 9 Sep 2011 10:23:43 +0200

    On 2011-09-09, Pendrive <P...@d...pl> wrote:

    [...]

    > jest jedna zasadnicza roznica, oni dokonuja swiadomego wyboru,
    > ja jak mialem wybor korzystalem z platnosci allegro i z pza, problem
    > polega na tym, ze

    Ty też dokonujesz świadomego wyboru platformy allegro z jej ograniczeniami
    i konsekwencjami. "Lajf".

    [...]

    > 2. SZTUCZNIE PRZETRZYMUJE SIE KASE (ostatnio dwukrotnie wydluzali o pół
    > dnia dokonanie przelewu przez co obecnie nie otrzymuje kasy dnia
    > nastepnego po dokonaniu zakupu, robia to malymi kroczkami az beda
    > rzeczywiscie trzymac pelne 3 dni robocze)

    Pozwolę sobie na komentarz do tego punktu: no i?

    Prowadzisz biznes. Jak nie potrafisz przeżyć 3-dniowych opóźnień
    w płatnościach to jak możesz oczekiwać, że ktoś będzie miał do
    Ciebie zaufanie w interesach?

    Niezależnie czy zarzuty wobec allegro są słuszne, czy niesłuszne
    (nie wnikam) pieniactwo w zakresie opóźnień 3-dniowych pokazuje
    tylko poziom obsługi sprzedającego i sugeruje działanie
    "na kolanie", a nie sensowny biznes.

    Nawet jakby mi takie opóźnienia przeszkadzały, to siedziałbym akurat
    z takim argumentem cicho, zamiast publicznie obnażać braki
    organizacyjne/kapitałowe we własnej firmie.

    [...]

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl