  • Data: 2006-07-31 16:52:09
    Temat: Re: Do Przemka R.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    R2r wrote:

    > Co by powiedział - nie wiem. Ale konsekwentnie rozumując jego tokiem
    > należałoby przypuszczać, że stanowczo byłby przeciwko strzelaniu do
    > uciekającego bandyty. Lepiej puścić bandytę niz narazić go na utratę
    > zdrowia/życia. Niech dalej rabuje czy nawet zabija.

    TYLKO.... TO... NIE... BYŁ... BANDYTA!!!

    Dotarło?

    PS: pytanie podchwytliwe - jesteś pieszym, na przejściu jest zielone
    światło. Widzisz nadjeżdżający samochód, który ma czerwone. Samochód
    wyraźnie nie zamierza się zatrzymać - nie hamuje ani nic. Ba, teraz już
    jest tak blisko, że nie ma szans zahamować. Widzisz go wyraźnie. Celowo
    wchodzisz na przejście dla pieszych i stajesz mu na drodze. Czyja będzie
    wina?