  • Data: 2010-02-12 10:06:09
    Temat: Re: Dni służb mundurowych policzone!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > Czy ja zostałem wybrany do władzy? Są politycy, którzy mogliby to

    Możliwość masz. Do dzieła!

    > zorganizować, ale tak zwana większość woli tych, co obiecują jedzenie
    > dziś, a długi jutro. To już sprawa społeczeństwa, że woli Titanica. Tam
    > orkiestra grała do końca, stoły były pełne, przynajmniej można było z
    > honorem umrzeć. To dal większości lepsze niż zastanawianie się jak nie
    > dopuścić do katastrofy i rozpoczęcie oszczędzania już dziś.

    Twój problem polega na tym, że widzisz tylko mały wycinek i domagasz się
    likwidacji kilku "złych" detali, które są jednak póki co konieczne -
    bez troszczenia się o całokształt i zastąpienie "złego" detalu
    rozwiązaniem lepszym.

    De facto jedziesz na populiźmie.

    [ciach]

    > Problemem jest jednak to, że prom za parę lat i tak utonie, a
    > perspektywy mostu nie ma. Łatwiej jest wybudować most teraz.

    No to buduj. A nie domagaj się zatopienia promu już teraz.