  • Data: 2010-02-02 15:47:08
    Temat: Re: Dni służb mundurowych policzone!
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Zawiły" <z...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:hk9dtl$rqc$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Właśnie z radością przeczytałem informację na portalu WP. Zapraszam do
    > ciekawej i obiecującej lektury. Zwróćcie uwagę Państwo, jakie komentarze
    > znajdują się pod artykułem (z wyjątkiem tych wulgarnych).

    Większość bardzo niepochlebnych dla rzecznika.
    Służba to nie to samo co praca. To raz.
    A dwa- taka zmiana może dotyczyć tylko nowo przyjmowanych, gdyż już będący w
    służbie mają podpisany z państwem polskim kontrakt w którym jak wół widnieje
    MOŻLIWOŚĆ przejścia na 40% emeryturę po 15 latach służby. Jak to taki raj to
    dlaczego jest aż tyle wakatów??
    A nowych, tych bez "przywileju" emerytalnego prawie nie będzie. Wniosek-
    druga Somalia ;))

    Pzdr
    Leszek