    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dłużnik w moim domu+komornik.Co z ruchomościami?
    Date: Sun, 6 May 2007 17:09:38 +0200

    news:f1kdr1$jnn$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ok, a jakieś pozytywne pomysły. Jak według ciebie powinna być
    > zorganizowana egzekucja? Może w oógle nie powinno być egzekucji?

    a co mnie obchodzi jak, to nie moj problem, to nie ja biore po kilkanascie
    czy nawet kilkadziesiat procent za sciaganie dlugu, ja wiem ze najlatwiej
    wziac kase za nic, zarekwirowac to co sie latwo zarekwiruje, niezaleznie od
    tego czyje to jest, sprzedac za polowe ceny i jescze skasowac swoja dzialke

    niech komornik za taka kase wysili sie i ustali najpierw czyje co i kogo
    jest, a dopiero jak ma 100% pewnosci ze to dluznika, niech z niego sciaga,
    niech sciaga dlugi ze skladki emerytalno rentowej ktora juz jest wplacona do
    zusu, niech ustali czy dluznik nie pracuje na czarno itd

    a tak to sorry, takie dzialania komornicze jakie sa w sporej mierze
    prowadzone, to kazdy wierzyciel moze zrobic, bo i tak czesto odwala polowe
    roboty za komornika, a tak poszedlby z wyrokiem sadowym np do zakladu pracy
    dluznika i odzyskal wiecej dlugu niz za posrednictwem komornika, bo bez jego
    doli