  • Data: 2007-05-06 17:19:54
    Temat: Re: Dłużnik w moim domu+komornik.Co z ruchomościami?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f1kt0k$p4b$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > To jest problem każdego. Istnieje wysokie prawdopodobieństwo tego, że
    > prędzej czy później staniesz się wierzycielem ...

    istnieje rowniez prawdopodobienstwo, ze komornik przyjdzie i ukradnie co
    moje, nie zadajac sobie odrobiny trudy aby stwierdzic czyje jest naprawde, a
    obowiazku trzzymania faktur za zakupiony sprzet nie ma, tym bardziej po
    ustaniu gwarancji

    > Jestem ciekaw, czy ty byś był w stanie za te same pieniądze wykonać te
    > wszystkie czynności o których piszesz.

    jasne, lepiej za te pieniadze nie robic pratktycznie nic

    > Wymagałoby to dodatkowo czasu (w tym czasie dłużnik by nie czekał, tylko
    > działał ...) i twoja egzekucja nie byłaby skuteczna.

    a co komornik robi teraz takiego, czego nie moglby wykonac wierzyciel z
    wyrokiem sadu, mowie o tych najprostszych sprawach, typu zajecie uposazenia,
    konta, majatku?