  • Data: 2007-05-06 15:37:50
    Temat: Re: Dłużnik w moim domu+komornik.Co z ruchomościami?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > a co mnie obchodzi jak, to nie moj problem,

    To jest problem każdego. Istnieje wysokie prawdopodobieństwo tego, że
    prędzej czy później staniesz się wierzycielem ...

    > niech komornik za taka kase wysili sie i ustali najpierw czyje co i kogo
    > jest, a dopiero jak ma 100% pewnosci ze to dluznika, niech z niego sciaga,
    > niech sciaga dlugi ze skladki emerytalno rentowej ktora juz jest wplacona do
    > zusu, niech ustali czy dluznik nie pracuje na czarno itd

    Jestem ciekaw, czy ty byś był w stanie za te same pieniądze wykonać te
    wszystkie czynności o których piszesz.
    Wymagałoby to dodatkowo czasu (w tym czasie dłużnik by nie czekał, tylko
    działał ...) i twoja egzekucja nie byłaby skuteczna.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com