    From: a...@o...eu
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dłużnik w moim domu+komornik.Co z ruchomościami?
    Date: 5 May 2007 18:32:11 +0200

    Rozumię że sam fakt przebywania w mieszkaniu może byc podstawą do zajęcia?A
    jak go spotka pod adresem np znajomego a ktos doniósł że tam może być to
    zajmie przedmioty znajomego?
    Proszę mnie żle nie zrozumieć ,ja go nie bronię ani nie mam zamiaru
    chronić.Długi trzeba spłacać.Ja ciężko pracuję żeby utrzymac dom i
    dzieci,pomaga mi ojciec,uruchomiłam DG i nie mogę sobie pozwolić aby teraz
    równiez stracic nawet to co należy do moich rodziców.Dlatego szukam rad jak
    skutecznie się przed tym uchronić .Na dobra sprawę powinnam nikogo nie
    wpuszczać skoro mąż tu nie jest zameldowany i czasem przebywa dla dzieci
    głównie.
    Anna