  • Data: 2007-06-27 09:50:27
    Temat: Re: Dłużnik prowadzi DG na karcie podatkowej
    Od: "katastralny" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A skąd komornik wie że jego działania nic nie dadzą ?
    > To jest jakis wielokrotny dłużnik u niego ?

    Hmm... w sposób bezpośredni tego nie powiedział, ale z tego co mówił mozna było
    tak wnioskować.

    > Nie zajął rachunka a jużwie że jest martwy ?

    Nie powiedział raczej, że nie zajmie ani że nie zajął - tyle że wyglądało, że
    wie; być moze faktycznie już zajął. Nie wiem.

    > Jak facet prowadzi firme to przeciez nie robi tego charytatywnie.

    Wiadomo!
    Ale mnie samego też zastanawia jak w tej sytuacji i skąd wyciągnąć tę firmową
    kasę? Bo i jak? Radzicie, wypowiadacie się tutaj i bardzo jestem wdzięczny. Ale
    nikt nie napisał co zrobić...??;(

    > Złóż wniosek u komernika a jak nie podejmie zadnych czynności to
    > napisz skarge do prezesa sadu.

    Na razie nie ma na co - komornik powiedział, że sprawę przyjmie. Ja spytałem
    jakie są rokowania, to i powiedział, co usłyszałem.
    No i dlatego się zastanawiam.

    Ponawiam pytanie: jak wykazać że taki dłużnik na KP prowadzący DG ma
    JAKIKOLWIEK dochód? Pytam, bo nie wiem, a to sam komornik powiedział, że - o
    ile należności za faktury nie wpływają na konto (a ponoć nie wpływają) - nie ma
    szans, bo dłużnik zawsze może mówić, że wychodzi na zero, zarabia 200 zł albo
    coś w tym stylu.... ;((((
    Nie wiem co robić... Złożę sprawę u komornika jak będzie szansa, bo jak
    faktycznie nie ma, to IMO nie ma większego sensu....:(((((((