  • Data: 2007-06-26 22:44:12
    Temat: Re: Dłużnik prowadzi DG na karcie podatkowej
    Od: "katastralny" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "katastralny" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Niech komornik wystąpi do US o rachunek dłużnika i go zajmie, a
    > może Ty znasz jego rachunek firmowy to go podaj komornikowi i po sprawie.
    > Dziwny jakiś ten komornik.

    No też mi się wydaje, ze jakiś dziwny.
    Rachunek znam i podałem - ale generalnie konto jest martwe.
    Komornik twierdzi, że akurat w przypadku karty podatkowej to nie ma obowiązku
    robienia obrotu na koncie. A jak mu zajmie konto, to nawet jeśli robi przelewy
    na ZUS i US z tego konta, to zacznie robić przez Pocztę Polską i tak to nic nie
    da. Oczywiście, jednak zająć może. Ale niby lojalnie(??) uprzedza, że to nic
    nie da. I taka jak powyżej argumentacja mnie - niestety - przekonuje. Chyba że
    to nieprawda, ale wstępne rozeznanie to potwierdza.
    Nie ma na takiego bicza żadnego, mimo że prowadzi własną FIRMĘ?????