    From: "Pawel from O." <r...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dluuuugie, ale ciekawe
    Date: Tue, 25 Sep 2007 18:45:34 +0200

    W artykule <c...@n...lechistan.com>,
    niezbyt dawno, a tak naprawdę przed chwilą, przeczytałem:

    Witam...

    > Ja bym nie nazwał przyjeżdżania na weekendy "mieszkaniem".
    >
    > Gdzie się podziewałeś przez resztę czasu, hmm?

    A gdzie jest napisane, ile trzeba spędzać czasu w domu, żeby to
    nazywało się "mieszkaniem"?

    > Musisz po prostu uaktualnić dane w US i podać aktualne miejsce
    > prowadzenia działalności.

    Aktówka, z którą nigdy się nie rozstaję...

    > Nie zwalaj winy na kraj.

    Oczekuję tylko respektu dla prawa...

    > Głównym winnym jesteś ty - pomysł prowadzenia działalności w lokalu, w
    > którym mieszka była żona, która zapewne chce wieść własne życie, a w
    > którym bywasz sporadycznie, to kompletny idiotyzm.

    To jest również moje mieszkanie...

    > Skoro mieszkanie było tylko wynajęte (skoro piszesz o umowie najmu)
    > należało się wyprowadzić i wynająć własne lokum.

    Mieszkanie jest wynajęte od Urzędu Miasta, czyli to po prostu mieszkanie
    komunalne. Umowa jest zawierana na czas nieokreślony, a czynsz na cztery
    osoby wynosi około 170zł/m-c. Za te pieniądze nie znajdę mieszkania
    nigdzie...

    > Dlaczego tego nie zrobiłeś?

    J.w.

    Pozdrawiam,