  • Data: 2007-09-25 20:55:52
    Temat: Re: Dluuuugie, ale ciekawe
    Od: "Pawel from O." <r...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <p...@n...lechistan.com>,
    niezbyt dawno, a tak naprawdę przed chwilą, przeczytałem:
    > Nigdzie. Niemniej jednak skoro bywasz tak rzadko, że nawet nie
    > zauważyłeś, że nie jesteś w stanie odbierać korespondencji a w
    > mieszkaniu mieszka jakiś inny facet świadczy o tym, że jesteś tam raczej
    > gościem jak lokatorem.

    Nie mieszka, przebywa...
    Bywać mogę rzadko...wtedy, kiedy mam na to ochotę, jestem wolnym
    człowiekiem.

    > Tak to ewentualnie działają handlarze narkotykami ;)
    >
    > Uczciwy przedsiębiorca musi mieć jakąś siedzibę.

    Mam siedzibę, do której nie zostałem wpuszczony... Podejrzewam, że mało
    wiesz o życiu i w większości uczysz się go z filmów o handlarzach
    narotykami ;-) Uczciwy przedsiębiorca może być handlowcem
    zap...dalającym od poniedziałku do piatku od 8:00 do 18:00, robiącym
    w tygodniu 1000-1500 km...Oczywiście siedzibę też mieć musi, bo taki
    jest wymóg i trzeba gdzieś przyjąć kontrolę z US.

    > Nie, nie twoje. Jak wyjaśniłeś poniżej - jest to mieszkanie należące do
    > miasta.

    Nazewnictwo...Wg umowy mam prawo w nim mieszkać...Taki jest stan na
    dzień dzisiejszy...

    Czy to ważne... Z Urzędem Miasta X Wydziałem Administracji i Budynków
    Komunalnych...Z jednej strony podpisał kierownik X a z drugiej ja. Było
    to w 97 roku.

    > To prawda. Tylko dlaczego inni ludzie mają dopłacać do twojego
    > przedsiębiorstwa?

    Nie chce mi się tego komentować...

    > Nawet w spółdzielniach mieszkaniowych założenie działalności nierzadko
    > oznacza wzrost czynszu.

    Pewnie Twoim zdaniem powinienem płacić 10x tyle ile płace... Skąd ja
    znam takie podejście :-)

    > A mieszkania komunalne są przeznaczone dla osób fizycznych będących w
    > kiepskiej sytuacji materialnej. Nawet studenci więcej płacą za marny
    > pokoik w akademiku.

    Potwierdza się to, że mało wiesz o życiu... O życiu studenckim może
    więcej...

    > Swoją drogą sprawdź, czy w ogóle dopuszczalne jest prowadzenie firmy w
    > mieszkaniu komunalnym...

    Siedem lat ją prowadzę...Na pewno nie muszę sprawdzać...

    W cywilizowanym świecie umowa jest aktem prawnym i nie potrzeba jej
    potwierdzać sądownie... Czasem zdarza się ktoś, kto niedotrzymuje
    umowy i wtedy idzie się do sądu. W mojej sprawie każda ze stron umowy
    chce jej dotrzymać, zarówno Miasto jako właściciel lokalu, jak też ja,
    jako najemca... Jest ktoś trzeci, który uniemożliwia realizację umowy...
    Moim zdaniem za to "beknie", ale to jest moje skromne zdanie...

    Z mojej strony EOT, oczekuję konstruktywnych porad, a nie czepiania się
    nieistotnych szczegółów...

    Pozdrawiam,
    Paweł