eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDługie! Odpowiedzialność za skutki awarii - Spółdzielnia, czy lokator? › Re: Długie! Odpowiedzialno?ć za skutki awarii - Spółdzielnia, czy lokator?
  • Data: 2010-07-19 13:41:34
    Temat: Re: Długie! Odpowiedzialno?ć za skutki awarii - Spółdzielnia, czy lokator?
    Od: ixy szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Jul 2010 15:19:20 +0200, "Negro" <3...@w...pl> wrote:
    Dzięki za szybką odpowiedź!
    >ty.
    >W przypadku wętylacji grawitacyjnej powinieneś zadbać o dopływ (LUFT) w
    >mieszkaniu.
    >Jeśli zamkołes wszytkie okna i wyjechałeś pojawiło się ssanie co jest zgodne
    >z fizykom i całkiem czenste.
    >
    >Ja kiedyś mieszkałem na 4 pi i miałem platikowe szczelne okna. Zasysało mi
    >smród z innych kominów z dachu na 7mym
    >jnk
    No i tak zrobiłem :( Kupiłem nowy ogrzewacz)
    Tylko... mam pewne watpliwości.
    Gdybyś się nie wyprowadził, co by działo się dalej? ( Ja nie mogę się
    wyprowadzić). Wdychałbyś te "witaminy"?
    Mam na noc w zimie wyjmować rurę odprowadzającą spaliny i dziurę
    zatykać szmatami?
    Obiło mi się o uszy, że Spółdzielnie zakładają jakieś wiatraczki, inna
    rzecz, że podobno psu na budę się zdają. Ale, jest problem, podejmują
    jakieś działania, choćby pozorne...
    ixy