eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDługie! Odpowiedzialność za skutki awarii - Spółdzielnia, czy lokator? › Re: Długie! Odpowiedzialno?ć za skutki awarii - Spółdzielnia, czy lokator?
  • Data: 2010-07-19 14:26:42
    Temat: Re: Długie! Odpowiedzialno?ć za skutki awarii - Spółdzielnia, czy lokator?
    Od: ixy szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Jul 2010 16:14:29 +0200, "Zbynek Ltd."
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    ciach...

    >Nie miej żadnych wątpliwości. Widzę, że jesteś tu nowy.
    >Odpowiedziałeś na post niejakiego Koliny. Usenetowego trolla
    >analfabety. Obecnie występuje jako Negro.
    >Aha - i stosuj się do jego rad, a będziesz miał ciekawe życie ;-)

    Dokładnie-zupełnie nowy. (Przy okazji sorry za podwójnego posta,
    chciałem go wycofać, ale coś "nie idzie")
    Zbyszku, dzięki za info. O dziwo: kolega Negro prezentuje tok myślenia
    żywcem przeniesiony z administracji spółdzielni ;)
    Pozdrawiam serdecznie -ixy - kiedyś SP9WFQ